woensdag 10 april 2019

Epos over de mens CXIV


“Kut!”, sprak Vulva tegen Vagina, “mijn poes is losgebroken.
Ik had haar nochtans in dit doosje opgesloten dat mij ginds staat aan te gapen.
Ze is vast achter het muisje aan dat ik vanmorgen zag.
Dat haalde een foefje uit terwijl ze wijdbeens over het aanrecht sprong
en verdween in die spleet die ik al langer dicht had moeten kitten.
Dat heb je als je mosselen staat schoon te maken.
Het is dat ik mij daarbij snee en even niet oplette,
toen is Flamoes natuurlijk uitgebroken
en op mijn pantoffels kan ik niet achter haar aan.
Neem jij mijn muts om haar te vangen.
Je kunt ook die oude schede nemen,
maar laat alsjeblieft geen preut, want daar houdt ze niet van.”
Yoni had alles gehoord 
en was al weg om Flamoes de poes te zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten